اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری ۲ نفر اعضای باند سارقان حرفه‌ای و کشف 15 فقره سرقت محتویات خودرو در این شهرستان خبر داد.

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نبی اله قاسمی عصر امروز در سخنانی بیان داشت: در پی وقوع سرقت محتویات خودرو در خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 15 خرم‌آباد با انجام تحقیقات پلیسی و رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 سارق سابقه‌دار شدند و آنان را طی عملیات‌هایی در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیری اموال مسروقه کشف و یک دستگاه موتورسیکلت در این رابطه توقیف شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد در پایان با بیان اینکه متهمان تا کنون به 15 فقره انواع سرقت اعتراف کردند از شهروندان خواست، با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله انتظامی و امنیتی از طریق سامانه 110 و یا کلانتری و پاسگاه محل سکونت خود، پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول