اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعا اصرار انگلیس بر تشدید درد و رنج ملت یمن را محکوم کرد

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای موضع جنایتکارانه انگلیس در قبال ملت یمن و کارشکنی آن در برابر تلاش‌های صلح را محکوم کرد.

صنعا اصرار انگلیس بر تشدید درد و رنج ملت یمن را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای با اشاره به دست داشتن دولت انگلیس در درد و رنج ملت یمن، مواضع این کشور در قبال یمن را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است اظهارات سفیر انگلیس به صورت علنی نقش جنایتکارانه این کشور در تشدید درد و رنج یمنی‌ها از طریق جنگ اقتصادی، سیاست محاصره و گرسنه‌سازی، افزایش نرخ ارز گمرکی و تحمیل مالیات‌های اضافی را آشکار می‌کند، امری که باعث بیشتر شدن درد و رنج شهروندان یمنی می‌شود.

بنابر گزارش خبرگزاری یمنی «سبأ»، در این بیانیه آمده است که انگلیس با این رفتارهای جنایتکارانه و اذعان سفیر آن به دست داشتن در جنایت‌های جنگی علیه یمنی‌ها، باعث ننگ و عار برای ملت خود شده است و این جنایت‌ها با گذشت زمان از بین نمی‌رود و حق تعقیب دولت انگلیس به تمامی روش‌های ممکن و ابزارهای قانونی، برای ملت یمن محفوظ است.

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن همچنین تأکید کرد که این مواضع انگلیس بیانگر اصرار آشکار آن برای طولانی‌تر کردن جنگ و تشدید درد و رنج ملت یمن و نیز تلاش برای کارشکنی در برابر تلاش‌های صلح و سوق دادن امور به سمت ازسرگیری عملیات‌های نظامی است.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است که انگلیس و آمریکا و تمامی کسانی که پشت این اقدامات جائرانه قرار دارند، مسئول کامل پیآمدهای آن هستند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول