اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کمک 15 میلیارد تومانی استانداری هرمزگان برای ساخت ورزشگاه 10 هزارنفری میناب

مظفر خادمی مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان از کمک 15میلیارد تومانی استانداری هرمزگان برای ساخت ورزشگاه 10 هزار نفری میناب خبر داد.

کمک 15 میلیارد تومانی استانداری هرمزگان برای ساخت ورزشگاه 10 هزارنفری میناب

 مظفر خادمی مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میناب با اشاره به برگزاری جلسه با استاندار هرمزگان در خصوص وضعیت ورزشگاه 10 هزارنفری میناب اظهار داشت: در بازدید مدیر عامل شرکت تجهیز اماکن ورزشی کشور از این زیر ساخت ورزشی در میناب تصمیمات خوبی برای شروع به کار این ورزشگاه گرفته شد. 

وی افزود:  در این جلسه با بررسی وضعیت ورزشگاه 10 هزار نفری که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به هرمزگان نیز است، استانداری هرمزگان از محل منابع استانی 15 میلیارد تومان را  برای برای ساخت ورزشگاه کمک کرد. 

مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان عنوان کرد:  اکنون برای روند ساخت این ورزشگاه مراحل مناقصه آن برگزار می شود تا شروع فاز اول آن در بهمن ماه آغاز شود. 

خادمی با بیان اینکه استاندار هرمزگان ونماینده مردم شرق هرمزگان در این جلسه بر اجرای 10 هزار نفری بودن ورزشگاه اهتمام ورزیدند گفت: طبق تصمیم گیر های  صورت گرفته ساخت این ورزشگاه بر اساس همان توافق اولیه خواهد بود. 

وی افزود: طبق پیگیری و رایزنی های  انجام شده از سوی مهدی دوستی  استاندار هرمزگان ونماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی موافقت نامه تغییر و تبدیل از 2500 نفری به 10 هزار نفری در مراحل پایانی قرار دارد تا جهت تامین منابع ملی از سوی سازمان برنامه بودجه روند اجرای این پروژه با جدیت ادامه پیدا کند. 

خادمی گفت:  چمن این ورزشگاه به صورت  طبیعی خواهد بود وچمن های مصنوعی که برای آن در نظر گرفته شده بود با موافقت وزارت ورزش در محلی دیگر در شهرستان میناب به کار برده می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول