اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حمایت فرهنگیان لرستان از سپاه؛ حضور در محل کار با لباس پاسداری+ تصاویر

در پی اقدام خبیثانه و ننگین اروپا در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیرکل و کارکنان ستادی آموزش و پرورش صبح امروز شنبه ۱ بهمن ماه با لباس پاسداری در محل کار خود ظاهر شدند.

حمایت فرهنگیان لرستان از سپاه؛ حضور در محل کار با لباس پاسداری+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در پی اقدام خبیثانه و ننگین اروپا در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیرکل و کارکنان ستادی آموزش و پرورش صبح امروز شنبه ۱ بهمن ماه با لباس پاسداری در محل کار خود ظاهر شدند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اقدام نسنجیده و نابخردانه پارلمان اروپا گفت : بدون شک محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم منطقه و گسترش روزافزون استقبال از دستاوردهای آن برای امنیت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، زمینه ساز افزایش بغض و کینه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به آن شده است.

رضا عزتی افزود: بدیهی است که این گونه اقدامات فرافکنانه نه تنها ذره‌ای از محبوبیت و گستردگی نفوذ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم ایران و ملت‌های منطقه نخواهد کاست، بلکه سبب خواهد شد که آنان در حمایت از این شجره طیبه متحدتر از قبل شوند.

 

وی اقدام پارلمان اروپا را کینه‌توزانه و بزدلانه دانست و تصریح کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همچنان بزرگترین نهاد مبارزه با تروریسم در دنیا است، و این اقدام خصمانه اروپا، نه تنها کوچکترین خدشه‌ای برعزم و اراده این نهاد مقدس در برخورد با استکبار و تروریست، وارد نمی‌کند، بلکه این اقدام موجب رسوایی کشورهای اروپایی حامی تروریست در راس آنها آمریکای جنایتکار و صهیونسیم بین‌الملل  است .

 

گفتنی است کارکنان آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان نیز با لباس فرم سپاه و بسیج در محل کار خود حاضر شده و این اقدام پارلمان اروپا را محکوم کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول