اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آیت‌الله مصباح ذوب در ولایت بود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: آیت‌الله مصباح ماحصل انقلاب اسلامی و ذوب در ولایت بود.

آیت‌الله مصباح ذوب در ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سردار مظاهر مجیدی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت آیت‌الله مصباح و آئین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با بیان اینکه ماحصل انقلاب اسلامی تربیت نیروی اسلامی است اظهار کرد: ما امروز برای بزرگداشت آیت الله مصباح جمع شد‌ه‌ایم فردی که دارای اندیشه نو و ذوب در ولایت است.

وی گفت: اگر بغض و کینه‌ای نسبت به این عالم از سوی دشمن است به خاطر ذوب شدنشان در ولایت و داشتن اندیشه‌های نو و تربیت عظیم نیروی انسانی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان عنوان کرد: در آستانه دو رویداد بزرگ هستیم و قرار است در استان همدان زمینه ظرفیت آیت‌الله مصباح دیده شود و از حرکت ایشان در حوزه فرهنگی استفاده کنیم و دومین ظرفیت برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان است که  می‌توانیم در معرفی ظرفیت‌هایی چون آیت‌الله مصباح بهره ببریم.

وی با تاکید به اینکه جشنواره ابوذر نیز ظرفیتی است که در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان هم‌افزایی بیشتری داشته باشیم تا آن را هرچه بهتر برگزار کنیم؛ خواستار توجه به این موضوع شد.

دبیر همایش بزرگداشت آیت الله مصباح نیز اظهار کرد: باید اندیشه‌های آیت‌الله مصباح به‌روز به نسل جوان منتقل شود چراکه ایشان اندیشه‌های نویی دارند که قابل توجه است.

حجت‌الاسلام مهدی جوادی با اشاره به اینکه کرسی‌های آزاداندیشی در اولویت باشد و همه ما در این زمینه مسئول هستیم گفت: گفت‌وگوی عالمانه و آزاداندیشانه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید توسط ما جمع حاضر جدی گرفته شود.

پایان پیام/۸۹۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول