اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

املاک واقع در محدوده شهری قیدار تا پایان سال دارای پلاک می‌شوند

شهردار شهر قیدار از اجرای پروژه پلاک کوبی املاک در این شهر برای نخستین بار در استان زنجان خبر داد و گفت: با اتمام این طرح، املاک واقع در محدوده شهری قیدار تا پایان سال جاری دارای پلاک می‌شوند.

املاک واقع در محدوده شهری قیدار تا پایان سال دارای پلاک می‌شوند

 سیدمصطفی موسوی، شهردار شهر قیدار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، با اشاره به آغاز پروژه پلاک‌کوبی املاک شهر قیدار اظهار کرد: قیدار، نخستین شهر استان زنجان است که طرح پلاک‌کوبی تمامی املاک را در دستور کار قرار داده است.
موسوی با تاکید بر لزوم همکاری با اداره پست در شناسایی املاک و همسان سازی پلاک‌ها افزود: این طرح با همکاری اداره کل پست در حال انجام هست و هزینه‌های بازنگری پلاک کوبی، شناسایی املاک فاقد پلاک و پلاک‌کوبی توسط شهرداری پرداخت می‌شود.
شهردار قیدار اعتبار این پروژه را نزدیک به ۷ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اقدامات مربوط به نصب کد پستی به همراه شماره پلاک کلیه املاک واقع در محدوده شهری به طور کامل انجام می‌شود و برابر قرارداد این پروژه تا پایان سال تکمیل شود.
وی در خصوص تعداد املاک واقع در محدوده شهری قیدار هم ابراز کرد: در مجموع ۳۰ هزار رکورد ثبت شده است که پیش بینی می‌شود حدود ۵ هزار مورد آن دارای پلاک بوده و  سایر املاک فاقد پلاک در قالب طرح پلاک‌کوبی، دارای پلاک می‌شوند.
موسوی با اشاره به ضرورت پلاک دار شدن املاک گفت از مهمترین مزایای این پروژه می‌توان به تسهیل در آدرس‌دهی، شناسایی سریع املاک، حذف خطای انسانی، سهولت در رساندن بسته های پستی، عدم سردرگمی مسافران، جمع‌آوری لحظه‌ای اطلاعاتب، به حداکثر رساندن دقت موجودی و بروزرسانی آخرین وضعیت و مکان اشاره کرد.
شهردار قیدار در پایان از تکمیل عملیات نصب تابلوهای معرفی معابر شهر قیدار خبر داد و‌ گفت در تمامی معابر اصلی و فرعی شهر قیدار بصورت دو طرفه، تابلوهای معرفی معابر نصب شده است.
پایان پیام/73021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول