اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نماینده مجلس: اقدام اروپا علیه سپاه را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت

نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان همواره پشتیبان نهاد مقدس سپاه پاسداران بوده و بعد از تشکیل جلسه مجلس در این خصوص، تصمیم‌گیری کرده و این اقدام پارلمان اروپا را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.

نماینده مجلس: اقدام اروپا علیه سپاه را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت

رحمت‌الله فیروزی‌پور نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک‌نهاد رسمی ،عزتمند و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران است و اقدام اروپا علیه سپاه اوج استیصال و درماندگی آنان را می‌رساند.

وی افزود: این اقدام پارلمان اروپا از نظر قوانین و قواعد بین‌المللی هم هیچ‌گونه اثر حقوقی ندارد و یک اقدامی نمادین محسوب می‌شود که نمی‌توان آن را مورد توجه جدی قرار داد و یک پارلمانی که تصمیماتش نمی‌تواند بر کل دنیا اثرگذار باشد ،نمی‌تواند برای سایر کشورها تعیین تکلیف کند.

فیروزی پور تصریح کرد: هر روز در دنیا شاهد اقدامات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین هستیم و این پارلمان هیچ‌گاه حتی یک موضع کوچک در محکوم کردن اقدام رژیم کودک‌کش صهیونیستی نگرفته و این موضوع دوگانگی رفتار این پارلمان این مطلب را به ذهن می‌رساند که تصمیمات این پارلمان از روی بی‌عدالتی است.

نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: این اقدام پارلمان اروپا نشان از ضعف آن‌ها در برابر ایران و ناامیدی آن‌ها بوده و به نظر می‌رسد ابزار دیگری برای تحت‌فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران در اختیار ندارند و این کار آنها بیشتر جنبه تبلیغاتی و رسانه‌ای دارد.

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره پشتیبان این نهاد مقدس بوده و بعد از تشکیل جلسه مجلس در این خصوص تصمیم‌گیری کرده و این اقدام پارلمان اروپا را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.

پایان پیام/63025

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول