اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

احمد مرادی از ستاد دیه هرمزگان رفت/ آزادی ۳۶۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در 18 سال اخیر

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در هجده سال اخیر با کمک های ستاد دیه این استان، ۳ هزار و ششصد و شانزده زندانی جرایم غیر عمد، آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشته اند.

احمد مرادی از ستاد دیه هرمزگان رفت/  آزادی ۳۶۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در 18 سال اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، «مجتبی قهرمانی» رئیس کل دادگستری هرمزگان و رئیس هیئت امنای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان از پایان دوره خدمت احمد مرادی نژاد به عنوان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان خبر داد.

وی تصریح کرد: طی 18 سال مدیریت مرادی نژاد بر ستاد دیه استان هرمزگان، ۳ هزار و ششصد و شانزده زندانی جرایم غیر عمد با مجموع بدهی بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال در نتیجه حمایت های این ستاد از زندانهای استان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشته اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: در رتبه‌بندی کشوری، استان هرمزگان با داشتن تنها ۴۰ زندانی جرایم مالی، کمترین جمعیت محکومین مالی را به خود اختصاص داده است.

قهرمانی همچنین با تشکر و قدردانی از تلاش ها و خدمات احمد مرادی نژاد مدیر سابق نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان برای وی آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

وی در خاتمه بیان داشت: تا تعیین مدیر جدید نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان هرمزگان، مصطفی کیشانی مدیر کل زندانهای استان به عنوان سرپرست نمایندگی ستاد دیه هرمزگان منصوب شده و عهده دار امور خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول