اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام جمعه دهاقان: تروریستی خواندن سپاه ،اقدامی برای دلگرمی شکست خوردگان اغتشاشات است

امام جمعه دهاقان گفت: اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه، یک عمل تکراری، بی‌خاصیت و تبلیغاتی برای دلگرمی شکست خوردگان اغتشاشات است.

امام جمعه دهاقان: تروریستی خواندن سپاه ،اقدامی برای دلگرمی شکست خوردگان اغتشاشات است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهاقان ضمن گرامیداشت آغاز ماه رجب اظهار داشت: سعی کنیم با دلی پاک و آمادگی درست وارد این ماه شویم و از فرصت‌هایی که در این ماه وجود دارد نهایت استفاده را ببریم. 

وی افزود: با توجه به اینکه ماه رجب با فصل زمستان هم‌زمان شده خوب است روزه‌هایی که قضا شده را در این ماه به جا بیاوریم. 

رضوانی با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه یک سازمان رسمی در کشور و پشتوانه آن قانون اساسی است، اگر بنا باشد که این مسیر طی شود ما هم می‌توانیم بگوییم تمام ارتش‌های انگلستان، فرانسه، ایتالیا و آلمان تروریست هستند.

امام جمعه دهاقان در همین راستا بیان کرد: این اقدام اتحادیه اروپا، یک عمل تکراری، بی‌خاصیت و تبلیغاتی برای دلگرمی شکست خوردگان اغتشاشات است.

وی ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: نیاز است با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ارتباط داشته باشیم و به‌طور هم‌زمان در جهت حل مشکلات و ارائه راهبردهای مناسبت در جهت تحقق اهداف این سازمان، مشورت‌هایی را ارائه دهیم.

رضوانی با تأکید بر تسریع صدور مجوزها تصریح کرد: ضمن اینکه باید روند صدور مجوز‌های فعالیت‌ مؤسسات و صنایع تسهیل شود، از طرفی هم نباید در خصوص جلوگیری از آلودگی آب‌، هوا و خاک کوتاهی شود. 

امام جمعه دهاقان خاطر نشان کرد: باید در مصرف گاز صرفه‌جویی کنیم تا هموطنان در سایر نقاط کشور به مشکل برنخورند، گاهی می‌توان با خاموش کردن و یا کم کردن یک شعله کمک بسیار خوبی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی انجام دهیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول