اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ضرورت رسیدگی مسئولان به مشکل گاز شهرستان بردسکن

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه با تدابیر اتخاذ شده، گاز مشترکین خانگی قطع نشد و این بحران را پشت سر گذاشتیم، گفت: مدیران کشوری بحث خط گاز شهرستان را برای سال آینده حل کنند.

ضرورت رسیدگی مسئولان به مشکل گاز شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن،حجت الاسلام علی اصغر امینی  درخطبه های نماز جمعه  این هفته شهرستان بردسکن اظهار کرد: با توجه به اینکه بردسکن در انتهای خطوط گاز قرار دارد می طلبد مسئولان در شرایط عادی اقدامات لازم را انجام دهند تا در سال آینده با بحران گاز مواجه نشویم.

مدیران کشوری بحث خط گاز شهرستان را برای سال آینده حل کنند

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه امسال و در روزهای  اخیر مردم شهرستان با سرمای شدید و کاهش افت فشار گاز مواجه بودند افزود: مدیرت خوب ستاد بحران و شخص رئیس شرکت گاز در شهرستان بردسکن منجر شد مردم در سطح خانگی قطع گاز نداشتند ولی دیگر اصناف و ادارات  با محدودیت هایی مواجه بودند که  درحال برطرف شدن است.

حجت الاسلام امینی خطاب به فرماندار و نماینده شهرستان متذکر شد: برای رفع مشکل خطوط گاز بردشکن از هم اکنون پیگیر باشید.

وی به دستور وزیر نفت در حل مشکل گاز  تربت جام اشاره کرد و افزود: مسئولان کشوری خواسته باشند می توانند، مشکلات را در اسرع وقت حل کنند.

تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط اروپا ذلت آنان را نشان می دهد

امام جمعه  بردسکن  در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته بردسکن  اقدام زشت اروپایی ها در راستای مقابله با اقدامات افتخار آفرینانه سپاه  را مایه ننگ غربی ها و ذلت آنان برشمرد.

حجت الاسلام علی اصغر امینی با محکومیت اقدام مذبوحانه و زشت پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست آنچه که (سازمان‌های تروریستی) نام برده می شود، اظهارکرد: اروپایی‌ها به جای قدرشناسی از سپاه پاسداران که در رفع توطئه‌های داعش و جریان‌های تروریستی تلاش جانانه داشتند، تحریم و تروریستی خواندن نهاد انقلابی سپاه پاسداران  را مایه ننگ برای اروپایی ها خواند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول