اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فعالیت ادارات، مدارس و دانشگاه‌های سمنان به روال عادی بازگشت

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: فعالیت ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان سمنان از روز شنبه هفته آینده به روال عادی بازمی‌گردد.

فعالیت ادارات، مدارس و دانشگاه‌های سمنان به روال عادی بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از آحاد مختلف مردم استان سمنان به‌منظور مدیریت مصرف و کاهش استفاده از انرژی گاز، شرایط مدارس، ادارات و دانشگاه‌ها را در هفته آینده اعلام کرد.

وی گفت: با عنایت به پایداری وضع دما و تعادل نسبی تولید و مصرف گاز در کشور، فعالیت همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی و همچنین بانک‌های استان سمنان از روز شنبه، اول بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به روال عادی و سابق خود باز خواهد گشت.

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان افزود: همچنین فعالیت تمام مراکز آموزشی سطح استان اعم از مدارس و دانشگاه‌ها نیز به‌صورت حضوری انجام خواهد شد.

حمیدی اضافه کرد: با تشکر مجدد از مردم بزرگوار استان سمنان، خواهشمند است همچنان با رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز، امکان بهره‌مندی تمامی هم‌وطنان ارجمند، از این انرژی ارزشمند را فراهم آورند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول