اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کینه دشمن از سپاه به دلیل مردمی بودن این نهاد است

امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی گفت: کینه دشمن از سپاه مردمی بودن سپاه است.

کینه دشمن از سپاه به دلیل مردمی بودن این نهاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام بهادری امام جمعه موقت قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی با بیان اینکه باید تقوا در تمامی مراحل زندگی ما ورود کند عنوان کرد: ماه رجب  ماه ولایت، ماه تمسک به علی بن ابی طالب ماه توبه و انابه و دعا واستغفار ماهی که خداوند متعال  اعمال نیک و خیر بندگانش را چند برابر و گنااهان را می بخشد. 

امام جمعه موقت قلعه رئیسی بیان کرد: اول ماه رجب میلاد حضرت امام محمد(ع) باقر امامی که  از ناحیه پدر به امام حسین و از ناحیه مادر به امام حسن  میرسد یعنی امام باقر هم علویست و هم فاطمی یکی از سخنان گهربار امام باقر اینه فرمودند ابروی مردم را نریزید و از ریختن آبروی مردم لذت نبرید خداوند نمی گذارد که چنین فردی زجر بکشد زیرا از زجر کشید دیگران لذت نمی برد. 

وی تاکید کرد: شهادت جانگداز امام هادی(ع)  حضرت هادی  درسن ۴۲ سالگی  به شهادت رسیده  امام هادی رواج دهنده فرهنگ دعا و زیارت هستند هدیه  ی ماندگار و گران سنگ حضرت هادی برای شعیانش  زیارت جامعه کبیره  زیارت نامه ای ک عبادی سیاسی و اجتماعی ست که ازجمله مفاهیم بلند و پر مغز این زیارت نامه عدم تفکیک دین از سیاست معیار دشمن شناسی  راه اهلبیت راه معرفت وتقرب بخدا  راه نجات و راستگاری است.

وی به اقدام پارلمان اروپا در خصوص سپاه اشاره و گفت: در محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه، سپاه مقتدر و قوی ما به جهت اینکه در همه عرصه ها حضور فعال دارد و در عرصه های  جنگ،  زلزله، کرونا، تامین امنیت و مقابله با داعش سازندگی راهیان نور اردوهای جهادی، دشمن خیلی خوب فهمیده  فداکاری و جهادی نبود که بچه های غیور و شجاع و مقتدر سپاه در صف اول حضور نداشته باشند.

وی گفت:  برای همین کینه و عداوت و دشمنی خود را  طهور و بروز میدهند به فرموده  قران در سوره ال عمران ایه ۳۴ این  دشمنان داخلی و خارجی سپاه مقتدر ما موتوا بغیضکم است.

بهادری در پایان از حضور فعالانه  فرهنگیان و معلمین و کارکنان ادارات و مسولین بخش و شهر برای حضور پرنگ در نماز جمعه دعوت کرد.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول