اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه از سر استیصال است

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به طرح پارلمان اروپا در در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این حرکت اتحادیه اروپا واکنش منفعلانه و از سر استیصال غرب در پی شکست اغتشاشاتی است که همه توان خود را پای آن ریخته بودند.

اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه از سر استیصال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام ایوب محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر چلگرد با اشاره به اعدام علیرضا اکبری جاسوس انگلیسی، گفت: در همه جای دنیا سزای وطن‌فروشی، اعدام است، این افراد وطن‌فروش و جاسوس با قرار گرفتن در جایگاه‌های حساس، نقش مهمی در آسیب دیدن امنیت ملی و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران داشتند.

امام جمعه کوهرنگ با بیان اینکه دستگاه قضایی ما بر مبنای موازین و فقه و حقوق اسلامی قضاوت می‌کند، افزود: فرایند محاکمه علیرضا اکبری در مراحل مختلف صورت گرفت تا به حکم اعدام رسید و این موضوع در سراسر دنیا امری پذیرفته شده است که مجازات فرد خائن به کشور، اعدام است.

محمدی افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در شرایطی ایران را تهدید به‌ حمله به تاسیسات هسته‌ای می‌کند که خودش تنها رژیم در منطقه است که دارای بمب هسته‌ای بوده و هیچ نظارتی از سوی هیچ نهاد بین‌المللی را نیز تاکنون نپذیرفته است.

وی در ادامه با اشاره به طرح پیشنهادی پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اضافه کرد: سپاه یک نهاد نظامی رسمی در جمهوری اسلامی و منحصربه‌فردترین سازمان مبارزه با تروریسم در جهان است لذا اگر اتحادیه اروپا از اشتباه محاسباتی خود دوری نکند نشان می‌دهد که حمایت از تروریسم را بخشی از سیاست رسمی خود قرار داده است.

امام جمعه کوهرنگ عنوان کرد: این حرکت اتحادیه اروپا واکنش منفعلانه و از سر استیصال غرب در پی شکست اغتشاشاتی است که همه توان خود را پای آن ریخته بودند.

وی گفت: اتحادیه اروپا در یک اتاق شیشه‌ای نشسته که بسیار شکننده است و در مقابل هر کلوخی که پرتاب می‌کند پاسخی از جنس سنگ دریافت خواهد کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: ملت ایران از امام خمینی(ره) آموخته به دشمنان و بیگانگان اعتماد نکند و مانند همیشه مردم و جوانان از تحریم‌ها فرصت‌های بزرگ خلق می‌کنند و هر اندازه دشمنان بیشتر تحریم کنند ملت ایران به سمت خودکفایی و توانمندی مقتدرتر حرکت خواهد کرد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول