اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تراکتور به دنبال شروع پرقدرت در نیم فصل دوم

تیم تراکتور به دنبال شروع پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ برتر است.

تراکتور به دنبال شروع پرقدرت در نیم فصل دوم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور فردا میزبان تیم گل گهر سیرجان است.

سرخپوشان تبریزی دور رفت را با 22 امتیاز و در رده ششم به کار خود خاتمه بخشید. شروع لیگ با شکست دو بر یک برابر گل گهر سیرجان و پایان نیم فصل اول با پیروزی دو بر صفر برابر استقلال.

خمز سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور در همان مدت کوتاه حضورش در تیم تراکتور، تحول تاکتیکی در این تیم ایجاد کرده است. بازی هجومی به سبک لالیگا که مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفته است.

تراکتوری‌ها امیدوارند فردا به یک پیروزی شیرین دست یافته تا روند رو به رشد خود را در لیگ ادامه و انتقام دو شکست متوالی خود در سیرجان برابر گل‌گهر را بگیرند.

از جذابیت‌های بازی فردا حضور امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق تیم تراکتور روی نیمکت تیم گل گهر سیرجان است.

سیرجانی‌ها با 28 امتیاز در رده دوم جدول قرار داشته و برای تعقیب تیم پرسپولیس صدرنشین و قرار داشتن در جمع مدعیان به دنبال تمام امتیازات بازی فردا هستند.

تیم تراکتور فردا ریکاردو آلوز بهترین پاسور لیگ به دلیل محرومیت و محمد عباس‌زاده بهترین گلزن لیگ را به دلیل مصدومیت به همراه ندارند.

بازی تیم‌های تراکتور با گل گهر سیرجان ساعت 15 فردا شنبه اول بهمن در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی واقع در بنیان دیزل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول