اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ورود دستگاه قضایی به مشکلات قطع گاز تربت جام

دستگاه قضایی از ورود این نهاد به مشکلات قطع گاز تربت جام خبر داد.

ورود دستگاه قضایی به مشکلات قطع گاز تربت جام

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن وزیری دادستان عمومی و انقلاب تربت جام اظهار کرد: پیرو قطع گاز در چند روز اخیر و بروز مشکلات برای مردم، دستگاه قضایی پیگیر حوادث و مشکلات مردم شد.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته در ایام قطع گاز اقداماتی همچون گران فروشی وسایل گرمایشی، بالابردن هزینه شارژ کپسول و پیک نیک و برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی از طرف شهروندان به این مرجع گزارش شد.

 دادستان عمومی و انقلاب تربت جام با اشاره به مشکل گرانفروشی لوازم گرمایشی افزود: متاسفانه در چنین حوادثی شاهد سوِء استفاده برخی افراد هستیم که با پیگیری‌های صورت گرفته تعزیرات حکومتی مقرر شد برای افراد متخلف که پرونده تشکیل شده برخورد جدی و حداکثر جریمه در نظر گرفته شود.

وزیری تصریح کرد: موضوع دیگری که باعث ایجاد مشکل برای شهروندان شده بود بالا بردن یکباره و چند برابر هزینه شارژ کپسول و پیک نیک گاز مایع در برخی مراکز خصوصی بود که موضوع از طریق اداره صمت و شرکت نفت پیگیری و قرار شد پس از تشکیل پرونده برای متخلفان و رسیدگی دقیق مجازات و برخورد جدی با آنان صورت پذیرد.

وی افزود: توزیع نا مناسب بخاری بین شهروندان باعث ایجاد نارضایتی و اعتراض جمعی از شهروندان و تشکیل تجمع مقابل فرمانداری تربت جام شد که در این بین افرادی نیز با سوء استفاده از جو، ایجاد تشنج، بیان شعار‌های هنجار شکنانه بین مردم قصد انحراف شهروندان از مسیر اصلی اعتراض و خواسته بحق شان را داشتند که خوشبختانه با هوشیاری مردم فهیم شهرستان به مقاصد شوم خود نرسیدند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول