اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نماینده مجلس: تصویب یک قانون ناقص بر کل کشور اثر می‌گذارد

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان با اشاره به اثرگذاری یک قانون ناقص بر کل کشور گفت: جامعه تشنه شنیدن پاسخ مسئولان است.

نماینده مجلس: تصویب یک قانون ناقص بر کل کشور اثر می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف شرکت کرد.

وی در جمع جوانان شهرستان خوسف اظهار داشت: جامعه تشنه شنیدن جواب های مسئولین است و عدم اجرای برخی مصوبات سفر استاندار موجب نارضایتی مردم شده است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مصوبات سفر استاندار به دو شهرستان خوسف و درمیان و دهگردشی‌ها را از فرمانداران مطالبه کرده ایم و پیگیر اجرای مصوبات آن هستیم. 

 خسروی اسفزار یادآور شد: مهمترین وظیفه نماینده حضور در صحن علنی و کمیسیون های تخصصی است که باید در تصویب قوانین عالمانه عمل کند، زیرا تصویب یک قانون ناقص روی کل کشور اثر می گذارد.

وی با بیان اینکه کار اجرایی را باید از وطایف نماینده مجلس جدا کرد، گفت: حدود ۴۰ درصد از درآمد دولت به صندوق توسعه ملی که قلک تمام مردم ایران است واریز می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۱۵ درصد از این درآمد در میادین نفتی هزینه و بخشی برای یارانه ها و بخشی به اجرای طرح رتبه بندی معلمان و بخشی به بدهی دولت قبل اختصاص پیدا می‌کند. 

محمدعلی ایمانی فرماندار خوسف نیز در این جلسه گفت: از تمام توان شهرستان و استان جهت برطرف کردن نیاز های مردم استفاده می‌کنیم، توجه به خوسف عین عدالت است چنانچه به شهرستان خوسف توجه شود مرکز استان نیز بهرمند خواهد شد.

وی افزود: در سفر استاندار به شهرستان خوسف، ۳۵میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان مصوب شده است که متناسب با در آمد ها تا کنون ۱۰ درصد محقق شده است و در سفر رئیس جمهور ریاست جمهوری مجوز پذیرش سر ریز جمعیت در شهر حوسف گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان خوسف با بیان اینکه مطالبه گری حق مردم است گفت: نباید به سمت مطالبه سازی برویم ومطالباتی که قابل تحقق نباشد اگر محقق نشود باعث نارضایتی می شود 

ایمانی ادامه داد: محور قلعه زری با توجه به تعداد معادنی که از این محور استفاده می کنند دو مرحله بهسازی شده است و برای فاز سوم آن پیمانکار مشخص شده است وبه محض مساعد شد شرایط هوایی کار انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم اسماعیلی امام جمعه خوسف نیز در این جلسه اظهار داشت: با حرف زدن و در نظر گرفتن محدودیت ها بیشتر مشکلات حل می شود و جلسات گفت وگو برای بیان مطالبات با مسئولین ماهیانه برگزار شود.

وی تصریح کرد: اگر قرار است مشکلات برطرف شودهمگی باید سهم خودمان را مشخص کنیم و سهم دیگران را مطالبه کنیم و ما مسئولان آنگونه که باید به وظیفه خودمان عمل نمی کنیم ودر برخی حوزه ها کارهای ایجابی انجام نمی شود.

امام جمعه خوسف با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی است گفت : ما برای این انقلاب کرده ایم تا ارزشهای الهی حاکم شود و کار فرهنگی چون دیده نمی شود حاضر نیستیم هزینه کنیم.

حجت‌الاسلام اسماعیلی ادامه داد: استاندار در سفر به شهرستان خوسف قولهای داده اند که محقق نشده است و از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا از استاندار تبصره ۲قانون انتصابات را مطالبه کنند که چرا عملی نمی شود.

در شورای اداری شهرستان خوسف به مسائلی همچون،  بهره برداری از بیمارستان ۳۲ تخته خوابی، اختصاص وام های خرد به هیات امنای مساجد جهت کارهای فرهنگی، نبود زمین در روستای تقاب، پرداخت نشدن سهم معادن به شهرستان، اجرای طرح فاضلاب در شهر خوسف، توجه به محورهای روستای از جمله محور قلعه زری، بهره برداری از استخر شنا و بخشی از درخواست های جوانان پرداخته شد.

پایان پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول