اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

امدادرسانی به ۳۰۳ نفر سیلزده در ۲۷ روستای منطقه سیستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۳۰۳ نفر سیلزده در ۲۷ روستا در شهرستان‌های زابل، هیرمند،نیمروز، زهک و هیرمند در شبانه روز گذشته خبر داد.

امدادرسانی به ۳۰۳ نفر سیلزده در ۲۷ روستای منطقه سیستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاءالدین اظهارداشت: بر اثر بارندگی و جاری شدن سیل در مناطق شمالی استان خدمات امدادرسانی توسط ۶۲ نجاتگر و کارکنان در قالب ۱۶ تیم عملیاتی انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت اقلامی از قبیل چادر امدادی، پتو، نایلون،کنسروجات، بسته غذایی ۷۲ ساعته،والور، برنج و چای بین آسیب دیدگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۲۷ پایگاه ثابت و ۶ پایگاه موقت در استان با ۲۱۰ نفر امدادگر برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران فعال است.

وی اظهارداشت: نیروهای امدادی هلال احمر در راستای رسیدگی به حوادث احتمالی به صورت شبانه روزی در پایگاه‌های امداد و نجات بصورت آماده باش کامل هستند.

میربهاء الدین از فعالیت یک فروند بالگرد در اجرای این طرح خبر داد و اظهارداشت: ۶۷ دستگاه خودرو شامل خودروی نجات، آمبولانس، وانت کمکدار نیز جهت اجرای طرح زمستانه در حوادث آماده به کارگیری است.

وی بیان کرد: هموطنان در صورت بروز حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول