اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

به‌کارگیری ناوگان حمل و نقل سپاه کربلا در انتقال سوخت به جایگاه‌ها

مسؤول بسیج ادارات سپاه کربلا از انتقال لیتر بنزین و گازوئیل توسط کامیون‌های نفتکش ناوگان حمل و نقل سپاه کربلا بین جایگاه‌های سوخت استان خبر داد.

به‌کارگیری ناوگان حمل و نقل سپاه کربلا در انتقال سوخت به جایگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجیدرضا شعبانی در جمع خبرنگاران از انتقال نیم میلیون لیتر بنزین و گازوئیل توسط کامیون‌های نفتکش ناوگان حمل و نقل سپاه کربلا بین جایگاه‌های سوخت استان خبر داد و گفت: پشتیبانی انتقال سوخت توسط نفتکش‌های جاده پیما به همت مجموعه آماد و پشتیبانی سپاه کربلا، نیروی دریایی مستقر در استان و لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا انجام شد.

وی با اشاره به کاهش افت فشار گاز و سوخت‌رسانی به جایگاه‌های بنزین و گازوئیل، گفت: سپاه با شعار از مردم، برای مردم و در کنار مردم در حوادث غیرمترقبه هم در کنار مردم است و در ماموریت های مختلف به مردم خدمات رسانی می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در ادامه با بیان اعلام نیاز شرکت نفت و گاز برای بهره‌گیری از ظرفیت نفتکش‌ها در انتقال سوخت به جایگاه‌های عرضه، خاطرنشان کرد: به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز، سپاه ناوگان حمل و نقل خود را در کنار حمل و نقل فرآورد‌های نفتی شرکت نفت،برای انتقال سوخت بکارگیری کرده است.

شعبانی خاطرنشان کرد: بسیج اقشار نیز در عرصه‌های مختلف در خدمت مجموعه‌های خدمات رسان، با به کارگیری از ظرفیت نیروی انسانی خود مشغول ترویج فرهنگ عمومی مصرف انرژی در بین مردم است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول