اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

با مشارکت بانک رفاه تسویه خانه شهر مشهد احداث میشود

افتتاح یک مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت بانک رفاه کارگران، ساخت بزرگترین تصفیه‌خانه شرق کشور در مشهد آغاز همچنین یک باب مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌بهره‌برداری رسید.

با مشارکت بانک رفاه تسویه خانه شهر مشهد احداث میشود

در راستای سیاست‌ها و راهبردهای دولت مردمی سیزدهم در صنعت آب، ساخت بزرگترین تصفیه‌خانه شرق کشور در مشهد مقدس با مشارکت بانک رفاه کارگران و شرکت آب و فاضلاب مشهد آغاز شد.

این پروژه آثار مثبتی در اشتغال‌زایی و رفاه حال شهروندان به همراه دارد که با اجرایی شدن این پروژه در مرحله نخست در هر شبانه‌روز 200 هزار متر مکعب آب تصفیه شده در اختیار حوزه صنعت و کشاورزی قرار می‌گیرد.

افتتاح مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران در استان کهگیلویه و بویراحمد مدرسه ابتدایی شهدای بانک رفاه کارگران در راستای تحقق اهداف شعار عدالت‌محوری دولت سیزدهم و مشارکت در نهضت محرومیت‌زدایی در روستای لیراب از توابع شهرستان باشت این استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت .

بانک رفاه در سال‌های اخیر با توسعه اقدامات خود در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی به بانک پیشرو کشور در این حوزه تبدیل شده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول