اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر سرتیپ صباحی‌فرد: آسمان ایران خط قرمز و اوج حساسیت پدافند هوایی است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پدافند هوایی با چشمانی همیشه باز و بینا و با قدرت تمام، محافظ آسمان کشور است؛ چرا که امنیت آسمان ایران خط قرمز و اوج حساسیت پدافند هوایی است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد: آسمان ایران خط قرمز و اوج حساسیت پدافند هوایی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در گروه پدافند هوایی کرمان ضمن ارزیابی توان عملیاتی و رزمی این یگان پدافندی، ساختمان جدید ستاد فرماندهی و چندین طرح عمرانی دیگر را در این یگان مورد بهره‌برداری قرار داد.

در این بازدید امیر سرتیپ صباحی‌فرد، ضمن ابراز خرسندی از توان رزم و پیشرفت طرح‌های عمرانی گروه پدافند هوایی کرمان، اظهار کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش با اولویت قرار دادن تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، تمام همت خود را جهت حفظ و حراست از آسمان کشور به کار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی به دنبال تأمین، حفظ و امنیت دائمی و پایدار از آسمان جمهوری اسلامی ایران است و یگان‌های پدافندی با توکل به خداوند سبحان و با آمادگی و هوشیاری کامل از حریم هوایی کشور حفاظت کرده، اجازه کوچکترین تعدی به دشمنان نخواهند داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: پدافند هوایی با چشمانی همیشه باز و بینا و با قدرت تمام، محافظ آسمان کشور است؛ چرا که امنیت آسمان ایران خط قرمز و اوج حساسیت پدافند هوایی است.

در این بازدید علاوه بر افتتاح ساختمان جدید ستاد فرماندهی، ساختمان‌های جدید فاوا، عقیدتی سیاسی، آتش‌نشانی، بهداری و گردان مختلط نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول