اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تلاش برای ایجاد ادارات شهرستانی در مرکز استان/ دستور قابل توجه استاندار به مدیران!

استاندار سمنان در تلاش برای ایجاد ادارات شهرستانی در مرکز استان سمنان، دستور قابل توجهی را برای اجرا توسط مدیران کل صادر کرد.

تلاش برای ایجاد ادارات شهرستانی در مرکز استان/ دستور قابل توجه استاندار به مدیران!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در جلسه هماهنگی و ساماندهی ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی فاقد اداره شهرستان در مرکز استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: برخی از ادارات کل بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، برای راه‌اندازی اداره شهرستان در مرکز استان سمنان محدودیتی ندارند که ضرورت دارد در تحقق این مهم و راه‌اندازی اداره شهرستان اهتمام جدی داشته باشند و اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ادارات کلی که بر اساس دستورالعمل نمی‌توانند دارای چارت سازمانی و اداره شهرستان در مرکز استان سمنان باشند، باید یک معاونت اداره کل را با اختیار تام به‌عنوان مدیریت اداره شهرستان سمنان معرفی کنند.

استاندار سمنان اضافه کرد: این جلسه در راستای جلب رضایتمندی و بررسی، پیگیری و رسیدگی بهتر به امور اداری مردم شهرستان سمنان برگزار شده است و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

بازدید استاندار سمنان از پروژه گازرسانی به روستای چاشم

استاندار سمنان از پروژه گازرسانی به روستای چاشم بازدید کرد. در این بازدید، فرماندار شهرستان مهدی‌شهر، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی، استاندار سمنان را همراهی کردند.

سیدمحمدرضا هاشمی در راستای تحقق شعار عدالت‌محوری و توسعه متوازن استان و به‌منظور رصد میدانی از نحوه خدمات‌رسانی به روستاییان استان و توزیع مایحتاج عمومی، وارد روستای چاشم از توابع بخش شهمیرزاد در شهرستان مهدی‌شهر شد.

دیدار صمیمانه استاندار سمنان با جمعی از مردم روستای چاشم در مسجد جامع چاشم انجام شد.

روستاییان پرتلاش و زحمتکش این روستا در این دیدار صمیمانه، مشکلات و انتظارات خود را در موضوعات گازرسانی، تأمین نهاده‌های دامی، آرد و نان، سوخت، جاده و ... مطرح کردند و استاندار سمنان نیز دستورات لازم را برای رفع مشکلات روستاییان صادر کرد.

هاشمی در مسیر بازگشت از روستای چاشم به شهرستان سمنان، با حضور در یک واحد نانوایی در شهر مهدی‌شهر، بر وضع تولید و عرضه نان مصرفی، نظارت و نکات لازم در خصوص ارائه نان باکیفیت به مردم را ارائه کرد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول