اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر در بوموسی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری محفل هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر در جزیره بوموسی خبر داد.

برگزاری هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر در بوموسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان امروز در دیدار با فرماندار بوموسی عنوان نمود: بنا داریم با استفاده از ظرفیت های بوموسی هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر را در این شهرستان برگزار کنیم.

وی به ظرفیت های این شهرستان با توجه به موقعیت ژئوپولوتیک آن اشاره کرد و افزود: شهرستان ابوموسی یکی از مهمترین جزایر ایران است که باید از ظرفیت های موجود در این جزیره نهایت استفاده را برد و جشنواره شعر فجر فرصتی است برای حضور هنرمندان و مردم سراسر کشور تا از موهبت های طبیعی و بکر این جزیره بهره مند شوند.

ادریس قریشی فرماندار بوموسینیز که به همراه رئیس شورای شهر در جلسه حضور یافته بود از انتخاب این جزیره برای میزبانی این رویداد مهم تشکر کرد و اظهار داشت: مایه مباهات است که بوموسی میزبان ضیافت لطیف و ادبی شاعران برجسته کشور و استان باشد و از آنجایی که بنا داریم بوموسی را به عنوان قطب گردشگری جنوب کشور تبدیل کنیم این رویداد می تواند سرآغازی برای شناساندن این جزیره باشد، پس تمام ظرفیت های شهرستان را برای این جشنواره بسیج خواهیم کرد.

به گزارش فارس، هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در ایام دهه مبارک فجر با حضور هنرمندان و شاعران سراسر کشور در شهرستان بوموسی برگزار می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول