اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مسوول جدید بسیج هنرمندان بهشهر معرفی شد

در آیینی با حضور فرمانده سپاه ناحیه بهشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر و جمعی از دست اندرکاران و فعالان فرهنگی، با تقدیر از تلاش های علی بیات مسؤل سابق بسیج هنرمندان شهرستان بهشهر، مهدی صفری به عنوان‌مسوول جدید بسیج هنرمندان بهشهر معرفی شد.

مسوول جدید بسیج هنرمندان بهشهر معرفی شد

به گزارش  خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر،  مسعود فلاح چهارشنبه شب در آیین تکریم و معارفه مسوول بسیج هنرمندان بهشهر با قدردانی از تلاش‌های علی بیات مسوول سابق بسیج هنرمندان بهشهر گفت: در طول این‌مدت بسیج هنرمندان یاری گر ما بوده و با استفاده از توان و ظرفیت بسیج هنرمندان کارهای مهم و اثرگذاری اجرایی شد.

وی اظهار کرد: جذب و نگهداری اعضا یکی از مهمترین فاکتورها در بخش بسیج هنرمندان است که باید به این‌مهم توجه شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر  به تاکید بر حمایت از هنرمندان افزود: باید قشر هنرمندان را در یابیم و از این قشر در بخش‌های مختلف فرهنگی،  اجتماعی و.‌..  استفاده بهینه انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر هم با تاکید بر رفع دغدغه‌های رهبری در بخش‌های مختلف اظهار کرد: برای رفع مشکلات حجاب، باید در قالب برنامه‌های فرهنگی در جامعه وارد شد و کار فرهنگی در کف جامعه انجام شود.

حسین‌جناسمی با تاکید بر پاسداری از ارزش‌ها و خون شهدا بعنوان فرهنگ‌های اصیل و ارزش و آرمان ما خاطرنشان کرد: فرهنگ شهدا با کار تمیز فرهنگی انتقال پیدا می‌کند و باید فرهنگ شهدا با کار تمیز فرهنگی در بین نسل جدید در قالب تئاتر و هنر و... نهادینه شود.

وی گفت: کارهای تشکیلاتی مهم است و باید با دوری از کار جزیره‌ای با کار تشکیلاتی برای توسعه همه جانبه گام برداریم  و در این بخش نهایت همکاری با بسیج هنرمندان و  بسیج رسانه انجام و  روحیه و تفکرانقلابی در جامعه نهادینه شود.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های علی بیات مسؤل سابق بسیج هنرمندان شهرستان بهشهر، مهدی صفری به عنوان‌مسوول جدید بسیج هنرمندان بهشهر معارفه شد.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول