اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهرستان خدابنده صاحب خانه سالمندان می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به پیشرفت 85 درصدی خانه سالمندان خدابنده گفت: تاکنون نزدیک به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به یاری خیرین برای ساخت این ساختمان ۴ طبقه به مساحت یک هزار و ۹۱۵ متر هزینه شده است.

شهرستان خدابنده صاحب خانه سالمندان می‌شود

سلمان حسینی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تقدیر از همراهی خیرین با بهزیستی استان زنجان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون خیرین زنجانی نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان به صورت نقدی، غیر نقدی و خدماتی از طریق ادارات بهزیستی  شهرستان‌های زنجان به مددجویان و اقشار آسیب پذیر بهزیستی کمک کرده‌اند که این رقم در راستای هزینه درمان، معیشت، مسکن و ...هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه خیرین بازوان یاریگر بهزیستی هستند، اضافه کرد: خوشبختانه با کمک خیرین مرکز نگهداری سالمندان خدابنده در حال ساخت است و تاکنون نزدیک به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  به یاری خیرین برای ساخت این ساختمان  ۴ طبقه به مساحت یک هزار و ۹۱۵ متر هزینه شده و هم اکنون پروژه مذکور با اعتبار دولتی به  مبلغ  ۴ میلیارد تومان تحویل پیمانکار شده است.

وی به اجرای پویش همزمان با سراسر کشور از جمله پویش ضیافت مهربانی، سین هشتم، مشق مهر، حریم عشق، عید تا عید و یلدای مهربانی عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای این پویش‌ها جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح رفاه و معیشت مددجویان است.

حسینی با بیان اینکه طرح حامی و شکرانه سلامت، نیز از جمله طرح‌های اجرا شده در بهزیستی است، افزود: خیرین می‌توانند به عنوان حامی کودکان و ایتام و مشارکت با نیت عام و خاص و دیگر راه های یاری همراه و یاریگر جامعه هدف بهزیستی باشند و با انتخاب خانواده تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به شماره حساب انها واریز کنند.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول