اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

73 هکتار از اراضی راکد در چهارمحال و بختیاری به بیت‌المال بازگشت

بازرس کل چهارمحال و بختیاری گفت: با نظارت‌های میدانی در مجموع ۷۳ هکتار زمین راکد شناسایی و پس از پیگیری بازرسی کل و اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان از اشخاص حقیقی و حقوقی خلع‌ید و به بیت‌المال بازگشت داده شد.

73 هکتار از اراضی راکد در چهارمحال و بختیاری به بیت‌المال بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری و تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های مختلف، زمین‌های دولتی واگذار شده دستگاه‌های مختلف به منظور اجرای طرح‌های زود بازده و اشتغال‌زا، موضوع شناسایی زمین‌های راکد و غیرفعال واگذار شده در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دستور کار بازرسی کل استان قرار گرفت.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری افزود: با نظارت‌های میدانی و جلسات مختلف با مسئولان دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت شهرک‌های صنعتی استان در مجموع ۷۳ هکتار زمین راکد شناسایی و پس از پیگیری بازرسی کل استان و اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان از اشخاص حقیقی و حقوقی خلع‌ید و به بیت‌المال بازگشت داده شد.

وی با اشاره به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر واگذاری هشت هکتار زمین در شهرستان کوهرنگ نیز خاطرنشان کرد: حدود دو سال قبل، بیش از هفت هکتار زمین (۷۰ هزار و ۳۰۰ متر) برای اجرای طرح آب معدنی به یکی از کارکنان دولت واگذار شده بود.

احمدی ادامه داد: به لحاظ عمل نکردن به تعهدات مربوطه در موعد مقرر و طبق مفاد قرارداد، با  پیگیری بازرسی کل استان اظهارنامه فسخ قرارداد زمین واگذاری توسط دستگاه اجرایی به ذی‌نفع ابلاغ شد و با اجرای تشریفات قانونی ادامه مراحل بعدی در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول