اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

همراهی یک میلیون و 200 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از همراهی یک میلیون و 200 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

همراهی یک میلیون و 200 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حبیب‌الله آسوده ظهر امروز در نوزدهمین جشنواره زکات در استان چهارمحال و بختیاری با تشریح نحوه هزینه‌کرد کمک‌های مردمی گفت: نیمی از کمک‌های مردمی دریافتی توسط کمیته امداد از سوی 10 هزار مرکز نیکوکاری فعال در سطح محلات جمع‌آوری و در میان نیازمندان همان محل نیز توزیع شده است. 

وی افزود: مراکز نیکوکاری همکار با کمیته امداد، محله‌محور و مسجدمحور هستند و تمامی کمک‌ها توسط خود مردم جمع‌آوری و میان نیازمندان توزیع می‌شود و تنها کمیته امداد بر فرآیند دخل و خرج و صیانت از نیات خیران و نیکوکاران نظارت دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در ادامه اظهار داشت: بخشی از کمک‌های مردمی نیز توسط موسسات خیریه، مساجد و غیره جمع‌آوری و به حساب نیازمندان واریز شده و صورت‌جلسات آن برای کمیته امداد ارسال می‌شود.

آسوده با اشاره به همراهی یک میلیون و 200 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین، خاطرنشان کرد: 2 هزار و 400 میلیارد تومان توسط حامیان به صورت مستقیم به حساب 412 هزار فرزند یتیم و محسنین واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری نیز 400 میلیارد تومان نقد و 800 میلیون تومان کالا به دست دانش‌آموزان و خانواده‌های نیازمند رسیده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه 400 میلیارد تومان در قالب صدقه از سوی خیران به جامعه هدف کمیته امداد کمک شده است، گفت: حدود 2.5 میلیون خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره می‌برند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول