اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ثبت‌نام ۹۷۰ خانم در جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به ثبت نام ۹۷۰ نفر در حوزه‌های دوازده‌گانه جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی، گفت: با توجه به اینکه زمان شرکت در جشنواره کوتاه بود، اما حضور افراد برای شرکت بسیار رضایت‌بخش است.

ثبت‌نام ۹۷۰ خانم در جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فریبا ولی‌پور ظهر امروز در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی که در سالن اجتماعات جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی در نخستین اجرای خود به ایستگاه پایانی رسید.

وی خاطرنشان کرد: در فرصت ۲۰ روزه تلاش در حوزه بانوان برای شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای نهفته بانوان در لرستان به ثمر رسید.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به ثبت نام ۹۷۰ نفر در حوزه‌های دوازده‌گانه جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی، افزود: با توجه به اینکه زمان شرکت در جشنواره کوتاه بود، اما حضور افراد برای شرکت بسیار رضایت‌بخش است.

ولی‌پور بیان داشت: در این جشنواره گنجینه‌های نهفته‌ای از بانوان شناسایی شد که هر کدام در جایگاه خود در حد ملی و بین المللی شاخص و برتر هستند.

وی از برگزاری دومین جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی در سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول