اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

معاون استاندار خراسان جنوبی: در ساعات برگزاری کنکور اینترنت قطع خواهد بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بنا به تصمیمات اتخاذ شده در کلان کشور، در ساعات و محدوده‌های برگزاری کنکور، اینترنت قطع خواهد بود.

معاون استاندار خراسان جنوبی: در ساعات برگزاری کنکور اینترنت  قطع خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی امروز با بیان این مطلب در نشست فرمانداران و رؤسای دانشگاه‌های استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با محوریت پیگیری آخرین وضعیت آمادگی شهرستان ها برای برگزاری آزمون کنکور برگزار شد، خاطرنشان کرد: به جهت اهمیت موضوع، این آزمون باید در همه شهرستان ها در فضایی آرام و بی دغدغه و با شرایطی بسیار مطلوب و مناسب برگزار شود.

وی با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر برودت هوا ناشی ورود سامانه های بارشی جدید، متذکر شد: تأمین گرمایش مناسب حوزه های امتحانی از مهمترین تکالیف فرمانداران و متولیان امر برگزاری آزمون است.

معاون سیاسی استاندار گفت: با عنایت به افت فشار شبکه ناشی از برودت هوا و بالا بودن میزان مصرف در دیگر استان ها، بنا به مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی، در بحث تأمین گرمایش حوزه های امتحانی تأکید بر استفاده از سیستم های جایگزین گاز است.

طالبی تأکید کرد: متولیان امر می بایست شرایط ایمنی برای استفاده از لوازم و سیستم های گرمایشی به کار برده شده در حوزه ها را تأمین نمایند.

وی تصریح نمود: بنا به تصمیمات اتخاذ شده در کلان کشور، در ساعات و محدوده های برگزاری کنکور، اینترنت قطع خواهد بود.

معاون استاندار با اشاره به بارش برف که از شب گذشته در سطح استان آغاز شده، بر تسریع در امر بازگشایی محورها تأکید کرد و گفت: بنا به پیش بینی های هواشناسی، بارش برف امشب نیز در برخی مناطق ادامه خواهد داشت لذا فرمانداران می‌بایست موضوع برف روبی و بازگشایی شریان ها به ویژه محورهای روستایی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

طالبی با تأکید بر این که تحت هیچ شرایطی نباید حتی یک نفر به جهت موقعیت جوی حاکم بر استان از آزمون جا بماند، متذکر شد: فرمانداران چنانچه احتمال می دهند که بارش برف امشب، انسداد محورها را در مناطق صعب العبور به همراه خواهد داشت، می بایست همین امروز برای انتقال داوطلبان به مراکز شهرستان ها اقدام نمایند.

وی با اشاره به الزام شرکت های آب، برق، گاز و مخابرات برای ارائه خدمات در لحظه و جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی در حوزه های امتحانی، تأکید کرد: داوطلبان جز دغدغه آزمون، هیچ درگیری فکری دیگری نباید داشته باشند و هیچ موضوعی نباید تمرکز آنها را به هم بریزد.

به گفته وی؛ حوزه های خدماتی از جمله اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر در محل های برگزاری آزمون مستقر می باشند.

شایان ذکر است؛ در این جلسه فرمانداران، رئیس دانشگاه بیرجند و مدیرکل آموزش و پرورش از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری کنکور گفتند و آخرین وضعیت حوزه های امتحانی را تشریح کردند.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول