اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برخورد جدی دستگاه قضا با هنجارشکنان جامعه/ ۸۸۶ خودرو متخلف در قزوین توقیف شد

دادستان قزوین گفت: برخورد جدی با هنجارشکنان جامعه در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد و بر این اساس ۸۸۶ دستگاه خودرو متخلف به مدت یک هفته تا یک ماه توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

برخورد جدی دستگاه قضا با هنجارشکنان جامعه/ ۸۸۶ خودرو متخلف در قزوین توقیف شد

حسین رجبی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: «دشمن» فرهنگ کشور و در راس آن حجاب و عفاف را نشانه گرفته و هزینه های زیادی را برای هنجارشکنی در جامعه در نظر گرفته است.

وی افزود: مدیران و مسئولان فرهنگی و تصمیم گیر در حوزه حجاب و عفاف باید اقدامات موثر و فوری در زمینه حجاب و عفاف داشته باشند و به صورت منفعل عمل نکنند.

دادستان قزوین اضافه کرد: در این راستا دستورات قضایی به ماموران راهور و راهنمایی و رانندگی صادر شده تا در صورت مشاهده رانندگان بد حجاب و یا موارد کشف حجاب در خودرو ها ابتدا به صورت تذکر و در صورت عدم رعایت نسبت به توقیف خودرو اقدام کنند.

رجبی ادامه داد: همچنین شماره پلاک خودروهایی که نسبت به کشف حجاب اقدام می‌ کنند توسط سامانه ها و دوربین های نظارتی ثبت و در اختیار پلیس امنیت اخلاقی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر ۸۸۶ فقره خودرو به دلیل عدم رعایت حجاب و هنجار شکنی توقیف و به پارکینگ منتقل شده و برای مالکان و سرنشینان آن نیز پرونده قضایی تشکیل شده و خودروی آنها یک هفته تا یک ماه توقیف می شود.

رجبی تاکید کرد: واحدهای صنفی مختلفی که متصدیان آنها اقدام به کشف حجاب می کنند پلمب خواهد شد.

وی در پایان گفت: دستگاه قضایی با افرادی که متاثر از معاندین و شبکه‌های برون مرزی اقدام به زیر پا گذاشتن ارزش های دینی و اخلاق جامعه می کنند بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول