اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حضور زنان در عرصه کار و تلاش زمینه‌های ارتقای جامعه را فراهم می‌آورد

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: حضور زنان ایرانی در عرصه کار و تلاش با تأسی به حضرت زهرا (س)، زمینه‌های ارتقای مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده است.

حضور زنان در عرصه کار و تلاش زمینه‌های ارتقای جامعه را فراهم می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان در پیامی به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، این روز را به بانوان شاغل در این اداره کل تبریک گفت.

وی در پیام خود تصریح کرده است: «مادر»، کلمه‌ای است که از آن قداست می‌بارد و «زن»، گوهری گران‌بهاست که زیربنای فضیلت‌های انسانی و ارزش‌های والای خلیفه خدا روی زمین است.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: به‌یقین، میلاد زهره درخشان عصمت و طهارت، راز ماندگار هستی، حضرت فاطمه زهرا (س) به‌مثابه پیدایش هویتی ممتاز در پهنه عالم امکان است و طلوع اختر تابناک فاطمی در سپهر معرفت بشری چنان شور و نشاطی آفریده که تنها در پرتو خورشید عالمتاب «محمدی» و بدر تمام «علوی» قابل رؤیت است.

حسین‌‌پور گفت: حضور زنان ایرانی در عرصه کار و تلاش با تأسی به حضرت زهرا (س) و با اتکا بر خصایصی نظیر سخت‌کوشی، قناعت، نجابت، عفاف و ازخودگذشتگی، زمینه‌های ارتقای مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده است.

وی بیان کرد: 20 جمادی‌الثانی، سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و تولد بزرگ‌مرد تاریخ، فرزند برومند زهرای اطهر (س)، حضرت امام خمینی (ره) را به تمام جامعه بانوان بالأخص بانوان ولایتمدار اداره کل امور مالیاتی استان سمنان تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت و سربلندی شما را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول