اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

صرفه‌جویی ۴۵ درصدی گاز در سمنان

استاندار سمنان گفت: ۴۵ درصد در مصرف انرژی و گاز در استان سمنان در روزهای اخیر صرفه‌جویی شد.

صرفه‌جویی ۴۵ درصدی گاز در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در نشستی با مدیرعامل، معاونان و کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار کرد: نیروهای هلال‌احمر در استان وسیع و پهناور سمنان به مردم و زائران امام هشتم (ع) خدمت می‌کنند و می‌توان گفت کارکنان هلال‌احمر استان خادم الرضا (ع) هستند.

وی افزود: قید زمان و مکان برای ارائه خدمات مجموعه هلال‌احمر تعریف‌شده نیست و در طول ساعات شبانه‌روز و همه روز سال در حال خدمت هستند.

هاشمی ادامه داد: مجموعه خدمات و امدادرسانی‌های مجموعه هلال‌احمر، دلسوزانه و بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان تصریح کرد: مسیر طولانی جاده و راه‌های موجود در استان و تردد بالای مسافران از این مسیر، ارزش خدمات و امدادرسانی مجموعه هلال‌احمر به تصادفات جاده‌ای را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

وی گفت: سرعت و دقت در کار دو مؤلفه‌ای است که باید در بحث امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در تصادفات مدنظر قرار داشته باشد و از این لحاظ، خدمات امدادگران هلال‌احمر بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان گفت: در بحث برودت و سرمای هوا طی چند روز اخیر و به‌منظور مدیریت مصرف، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس ۴۵ درصد در مصرف انرژی و گاز صرفه‌جویی شد و در تمام طول این مدت، امدادگران هلال‌احمر استان به‌صورت تمام‌وقت پای کار بودند.

هاشمی گفت: حجم کاری مجموعه هلال‌احمر در گرمای تابستان و سرمای زمستان بسیار بالا بوده و این مجموعه پیشگام خدمت‌رسانی و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول