اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

شرایط برای برگزاری کنکور در اسفراین مهیا ست/ خانواده ها دغدغه نداشته باشند

فرماندار اسفراین گفت: خانواده های داوطلبان کنکور از سلامت و شرایط برگزاری حوزه‌های آزمون سراسری اطمینان داشته باشند و نگران نباشند.

شرایط برای برگزاری کنکور  در اسفراین مهیا ست/ خانواده ها دغدغه نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس  از اسفراین، صبح امروز مسلم نوری، فرماندار اسفراین درجلسه هماهنگی برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با اشاره به شرایط برودت هوا و افت فشار گاز و نگرانی خانواده ها بابت سیستم گرمایش محل برگزاری آزمون اظهارکرد: آزمون سراسری امسال در دانشگاه پیام نور و سه سالن مجزا برگزار خواهد شد که تمهیدات لازم برای تأمین و حفظ گرمایش سالن محل برگزاری آزمون اندیشیده شده است.

وی گفت: با توجه به قطع گاز دانشگاه‌ها و مراکز دولتی و خصوصی، از روز چهارشنبه سیستم‌های گرمایشی محل برگزاری آزمون فعال می شود و علاوه بر این چند سیستم گرمایشی با سوخت جایگزین گاز نیز توسط هلال احمر تهیه شده است.

فرماندار اسفراین افزود: تمام دستگاه ها برای برگزاری آزمونی با شرایط مطلوب و مهیا کردن امکانات مورد نیاز، نهایت تلاش خود را داشته باشند تا دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها هیچگونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول