اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تمام محورهای چهارمحال و بختیاری باز است/ استقرار 450 راهدار در جاده‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ساعات ابتدایی بارش برف عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی استان آغاز شده و در حال حاضر مسیر مسدودی در استان نیست.

تمام محورهای چهارمحال و بختیاری باز است/ استقرار 450 راهدار در جاده‌ها

روح‌الله غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با اعلام هشدار سطح نارنجی و آغاز بارش برف در استان، ۴۵۰ نیروی راهدار از روز گذشته در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند و هم‌اکنون مشغول امدادرسانی و بازگشایی مسیرها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از ساعات ابتدایی شروع بارش برف عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی استان آغاز شده و در حال حاضر مسیر مسدودی در استان نیست.

وی افزود: به دلیل همراه نداشتن زنجیرچرخ یا تصادفات جزئی تردد در برخی محورها کند است که راهداران با تمام تلاش در حال کمک به مردم هستند.

غلامی بیان کرد: ۴۲ گروه راهداری با بیش از ۳۰۰ خودروی سبک، نیمه‌سنگین، سنگین و برف‌روب و تهیه شن و ماسه برای مواجه‍ه با بارش‌ها در جاده‌های مواصلاتی استان مستقر هستند.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای استان جریان دارد و رانندگانی که قصد سفر دارند پیش از حرکت با شماره ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها اطمینان حاصل کنند.

غلامی گفت: از مردم تقاضا داریم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم به سفر زنجیرچرخ، وسایل گرمایشی و البسه کافی به همراه داشته باشند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول