اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات چهارمحال و بختیاری در پی بارش برف

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش برف در سراسر استان، برودت هوا و یخ‌زدگی معابر فردا کلیه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها (مشمول تعطیلی پنج‌شنبه‌ها) به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان تعطیل است.

تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات چهارمحال و بختیاری در پی بارش برف

خسرو کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به بارش برف در سراسر استان، برودت هوا و یخ‌زدگی معابر چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه کلیه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تعطیل است.

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان نیز لغو و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

وی افزود: کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها (مشمول تعطیلی پنج‌شنبه‌ها) به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان نیز تعطیل هستند.

کیانی با اشاره به اینکه شعب کشیک بانک‌ها مشمول تعطیلی نیستند، اظهار داشت: مراکز بهداشتی به جز بیمارستان‌ها، مراکز شبانه‌روزی و پایگاه‌های اورژانس که به صورت شیفتی در حال ارائه خدمت هستند تعطیل است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول