اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دستگیری باند سارقان تجهیزات مخابراتی در تبریز

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان تجهیزات مخابراتی و قطعات خودرو به ارزش 60 میلیارد ریال خبر در تبریز داد.

دستگیری باند سارقان تجهیزات مخابراتی در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابراهیم محمودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول پرونده سرقت تجهیزات مخابراتی در تبریز با توجه به حساسیت، موضوع رسیدگی و کشف در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران با بررسی صحنه‌های جرم و انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی تعداد دو نفر از سارقان را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه هر ۲ متهم دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری بودند، گفت: در این رابطه سه نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر و با تحقیقات انجام یافته، متهمان به ۴۵ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی و ۱۵ فقره سرقت قطعات خودرو معترف که ارزش مالی اموال مسروقه مکشوفه  ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تکمیل پرونده هر ۵ نفر متهم جهت رسیدگی قضایی به دادسرای تبریز معرفی و با قرار تامین قانونی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به پیشگیری وضعی و خودمراقبتی که دو مؤلفه مهم برای کاهش جرائم و امنیت پایدار است، از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدماتی درخواست کرد که با تجهیز اماکن و تاسیسات شرکتی به تجهیزات ایمنی فرصت اقدام مجرمانه را از مجرمان سلب و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

پایام پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول