اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مناظره دانشجویی به ایجاد نشاط اجتماعی کمک می‌کند

معاون مدیرکل دفتر سیاسی استانداری سمنان گفت: مسابقات مناظره دانشجویی جدای از فرهنگ‌سازی در خصوص گفت‌وگو و طرح منطقی مسائل مختلف بین نسل جوان، به ایجاد نشاط اجتماعی در بدنه دانشجویی و جامعه کمک می‌کند.

مناظره دانشجویی به ایجاد نشاط اجتماعی کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی سمنان، مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در استان سمنان با برگزاری مرحله نهایی این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد.

معاون مدیرکل دفتر سیاسی استانداری سمنان در آیین اختتامیه مسابقات مناظره دانشجویی در سمنان، با تجلیل از جهاد دانشگاهی استان سمنان به دلیل برگزاری مناسب این مسابقات، دانشجویی از حضور کمرنگ دانشگاه‌های بزرگ استان در این رقابت‌های استانی انتقاد کرد.

صفدری با بیان اینکه فرصت‌های بزرگی همیشه در بحران‌ها وجود دارد، افزود: اگر از منظر درستی به برخی از بحران‌ها و مشکلات امروز نظیر تحریم‌ها، بحران جمعیت، مشکلات اقتصادی و معیشتی و.. نگاه کنیم می‌توانیم فرصت‌های خوبی ایجاد کنیم.

وی از آنچه ایمان و اعتقاد راسخ به ولایت می‌خواند، به‌عنوان مهم‌ترین نیاز کشور نام برد و گفت: ایمان به ولایت همان چیزی است که حاج قاسم در همه عمر بابرکت خود برای آن تلاش کرد.

معاون مدیرکل دفتر سیاسی استانداری سمنان برپایی مناظره‌های دانشجویی را ضروری خواند و اظهار کرد: ما امروز با جنگ ترکیبی مواجهیم و دشمن در این جنگ، دانشجویان را هدف قرار داده و از همین رو برپایی این رقابت‌ها از سوی جهاد دانشگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی توجه به قشر جوان و دانشجو را ضروری ارزیابی و تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نیز این مهم بارها مورد تأکید قرار داده‌اند.

صفدری افزود: مسابقات مناظره دانشجویی جدای از فرهنگ‌سازی در خصوص گفت‌وگو و طرح منطقی مسائل مختلف در بین نسل جوان، به ایجاد نشاط اجتماعی در بدنه دانشجویی و جامعه کمک می‌کند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول