اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان از ابتدای بهمن ماه

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: طرح سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به مدارس امسال با رویکرد جدید از ابتدای بهمن ماه آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان از ابتدای بهمن ماه

علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از طرح سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به مدارس خبر داد و گفت: این طرح امسال با رویکرد جدید از ابتدای بهمن ماه آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با انجام دقیق برنامه پایش سلامت دانش آموزان بدو ورود می بایست ضمن ایجاد زمینه مناسب برای تحصیل این دسته از دانش آموزان، والدین را نیز از وضعیت و آینده فرزندان با نیازهای ویژه خود آگاه کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: سنجش دانش آموزان موضوع بلند مدتی است که با آینده و فراگیری معلومات آنان در زمان تحصیل ارتباط مستقیم دارد.

درویشی گفت: همه رسانه های جمعی برای آگاهی والدین از اهمیت سنجش فرزندان خود می توانند در این باره یاری گر آموزش و پرورش باشند‌.

وی ادامه داد: در راستای هرچه بهتر برگزار کردن این طرح نیازمند ورود جدی همه دستگاه های مرتبط با سنجش سلامت دانش آموزان هستیم.

درویشی گفت: والدین گرامی می توانند با مراجعه به سایت My. csdeo.ir به صورت مرحله ای اقدام به نوبت گیری برای فرزندان خود که از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲ وارد مدارس می شوند اقدام نمایند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول