اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای ۷۰۳ طرح اشتغال‌زایی به ارزش ۵۵ میلیارد ریال برای مددجویان بابلی

مدیر ;کمیته امداد امام خمینی بابل گفت: ۷۰۳ طرح اشتغال‌زایی به ارزش ۵۵ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال در ۹ ماهه امسال برای مددجویان تحت حمایت شهر بابل اختصاص یافت.

اجرای ۷۰۳ طرح اشتغال‌زایی به ارزش ۵۵ میلیارد ریال برای مددجویان بابلی

به گزارش خبرگزاری فارس شهرستان بابل، احمد جعفری مدیر کمیته امداد بابل امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حامی طرح اکرام، یک جهیزیه به ارزش ۴۴ میلیون تومان که شامل سرویس خواب و مبل و ظروف آشپزخانه و... بوده را به فرزند معنوی خود اهدا کرد.

وی ضمن قدردانی از خیران و حامیان در حمایت از کودکان یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد بیان کرد: حامیان ایتام تحت حمایت علاوه بر پرداخت کمک در هر ماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز هستند و به صورت ویژه و در حد توان مالی نسبت به حل این مشکلات اقدام می‌کنند.  

مدیر کمیته امداد بابل افزود: ۳ هزار و ۸۸۳ حامی طرح اکرام  تاکنون ۵۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی خود را  به‌ حساب ایتام کمیته امداد واریز نموده‌اند که این همراهی و کمک شایسته تقدیر است.

جعفری گفت: در راستای اجرای سیاست‌های کلی امداد مبنی بر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و خروج از چرخه فقر در سال ۱۴۰۱ برای ۱۳۹۲ نفر از مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات «هدایت شغلی و راهبری شغلی»، کاریابی و اشتغال در کنار مجری ، فرصت شغلی ایجاد گردید که ۵۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد داشته است.

وی افزود: برای اجرای طرح‌های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره ۱۶، تبصره ۱۸، هم افزایی و منابع صندوق امداد ولایت مبلغ  ۵۵ میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که  در زمینه‌های صنعتی،کشاورزی ، دامپروری، خدمات و صنایع دستی می‌باشد که نسبت به سال قبل ، ۷۷ درصد رشد داشته است.

مدیر کمیته امداد بابل تصریح کرد: برای ۸۷۵ نفر از مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال آموزش‌های مختلف مهارتی و پایدارسازی مشاغل و آشنایی با بازار کسب و کار و اصول بازاریابی و فروش با همکاری اساتید مجرب دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی متناسب با نوع فرصت شغلی برگزار شده است.

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول