اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

یک روز متفاوت در سرزمین انار/ از برپایی میز خدمت تا شور و نشاط در جشنواره بومی و محلی

دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی میز خدمت یک روزه در روستای کوشک برگزار کردند.

یک روز متفاوت در سرزمین انار/ از برپایی میز خدمت تا شور و نشاط در جشنواره بومی و محلی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت کار میز خدمت در منطقه کوشک شهرستان بویراحمد برگزار کردند و مردم با مراجعه به دستگاه‌های حاضر در این برنامه درخواست‌های خود را مطرح کردند.

علاوه بر این، تیم‌های جهادی پزشکی دندانپزشکی، زنان و زایمان و کودکان در منطقه حاضر بودند و جمعیت یک هزار و ۲۰۰ نفری کوشک از خدمات میز خدمت وزارت تعاون بهره‌مند شدند.

 

در ادامه هم ورزش و جوانان برنامه‌های شاد در قالب جشنواره بازی‌های بومی و محلی شامل طناب کشی برگزار کرد تا مردم روز متفاوتی را در یکی از روزهای سرد زمستان پشت سر بگذارند.

محمد واعظی در همین خصوص گفت: ۲۰ تشکل و دستگاه تحت عنوان میز خدمت پاسخ‌گوی به نیازهای مردم را در دستور کار قرار دادیم و همواره آماده شنیدین دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم هستیم ضمن اینکه دبیرخانه پیگیری مصوبات سفر به کوشک تشکیل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سه بانک زیر مجموعه وزارت کار از جمله بانک توسعه تعاون از خانواده شهدای روستای کوشک تجلیل کردند گفت: در این برنامه بسته‌های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در قالب این میز توزیع شد.

آیت‌الله حسینی که در این مراسم حضور داشت با اشاره به اینکه خدمات خوبی به مرذم ارائه شده گفت: البته کم‌ و کاستی‌هایی در این روستا است که باید رفع شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن دستگاه‌هایی است که باید در این برنامه جضور داشتند گفت: مردم کوشک برق پایداری ندارند و با کمترین بارشی دچار قطعی برق می‌شود.

 

وی عنوان کرد: مردم تقاضای احداث دبیرستان را داشتند که بررسی شود، روستا فاقد مسجد و حسینیه است که از استاندار درخواست می‌کنم اعتباری در این خصوص اختصاص دهد.

آیت‌الله حسینی بیان کرد: مسئولان جمهوری اسلامی تمام توان خود را برای خدمت به مردم گذاشته‌اند و هر چه از دستشان برمی‌آید برای مردم انجام می‌دهند البته شاید گاهی امکانات ‌و اعتبارات پاسخ‌گوی نیازهای مردم نباشد.

 

وی با بیان اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند و باید به آنها خدمات ارائه کرد گفت: به برکت جمهوری اسلامی، کشور آباد شده است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول