اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

وقتی خشم مردم از جاسوسی انگلیس با شعارنویسی روی دیوار سفارت نمود پیدا می‌کند

در روزهای اخیر انتشار خبر اعدام یک جاسوس انگلیسی، موجب خشم مردم ایران از سیاست‌های انگلستان در قبال کشورمان شده که از شب گذشته در قالب شعارنویسی‌ روی دیوار سفارت این کشور نمود پیدا کرده است.

وقتی خشم مردم از جاسوسی انگلیس با شعارنویسی روی دیوار سفارت نمود پیدا می‌کند

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: از ساعات پایانی شب گذشته (یکشنبه 25 دی) تصاویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد سفرای خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران در حال بازدید از شعارنویسی بر روی دیوار سفارت انگلیس در تهران هستند.

روز شنبه هفته جاری (24 دی‌ماه) بود که دستگاه قضایی اعلام کرد حکم اعدام علیرضا اکبری، همکار اسبق دبیرخانه شورای امنیت ملی، به جرم اقدام علیه امنیت داخلی از طریق انتقال اطلاعات به سرویس‌های اطلاعاتی انگلستان، اجرا شد.

اکبری در مورد شهید فخری‌زاده نیز اطلاعاتی به Mi6 داده بود و انتشار همین اخبار موجب خشمگینی مردم ایران از سیاست‌های انگلستان در قبال کشورمان شده که از شب گذشته در قالب این شعارنویسی‌ها نمود پیدا کرده است.

همچنین وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد که به‌طور موقت سفیر این کشور در تهران را «برای مشورت» فراخوانده است؛ به باور کارشناسان واکنش در این سطح برای اعدام علیرضا اکبری، نشان دهنده اهمیت این مهره برای سرویس جاسوسی انگلستان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول