اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اضافه شدن 100 کلاس درس به فضای آموزشی ایلام

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: تا مهرماه سال آینده 100 کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه خواهد شد.

اضافه شدن 100 کلاس درس به فضای آموزشی  ایلام

جلال حمره مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با توجه به وضعیت نامناسب مدرسه شهید امیری روستای دشت آباد دره شهر گفت: با توجه به قدمت بالا و میزان فرسودگی ساختمان، مدرسه در اولویت نوسازی قرار گرفته و تامین اعتبار لازم هم صورت گرفته و از طرفی خیر مدرسه ساز هم پای کار آمده است.

وی افزود: در صورتی که قبل از سال عملیات ساخت آن شروع شود تا مهر ماه سال آینده این مدرسه نوسازی خواهد شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: با توجه به این که این مدرسه جز اولین ساختمان هایی بوده که در این روستا ساخته شده، لذا اطراف آن فضای باز بوده و در مواقع بارندگی مشکلی به وجود نیامده، اما در مرور زمان با احداث ساختمان در روستا و اطراف مدرسه، مسیر هدایت آب از طریق کانالی بوده که پاسخگوی حجم آب ناشی از بارندگی های اخیر نبوده و باعث بروز مشکلاتی شده است.

حمره گفت: 85 درصد مدارس استان از نظر وضعیت سازه ای و استحکام به نسبت سایر مناطق کشور شرایط بهتری دارد، اما از نظر سال ساخت و فرسودگی تا حدودی رنج می برند.

وی ادامه داد: تا مهرماه سال آینده 100 کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول