اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

درخواست مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان برای صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان از هم استانی‌ها درخواست کرد، با استفاده بهینه از انرژی‌های گاز و برق، از ایجاد چالش در تأمین این دو انرژی ارزشمند، جلوگیری کنند.

درخواست مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان برای صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بهمن داراب‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر صرفه‌جویی و استفاده بهینه از انرژی‌های گاز و برق اظهار کرد: با توجه به سرمای فراگیر در بیشتر نقاط کشور و استمرار و ادامه بارش‌های جوی و یخبندان در برخی مناطق، صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق در کشور بسیار ضروری است.

وی با اشاره به برخی چالش‌ها در تأمین انرژی‌های برق و گاز گفت: استفاده بهینه از انرژی و مواهب خدادادی، وظیفه انسانی، شرعی و اخلاقی است و با مدیریت مصرف انرژی می توانیم استفاده از آن را برای همگان فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از مردم خواست تا با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز و برق با رعایت چند نکته ساده و کاربردی مانند؛ تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد، عایق‌بندی درب و پنجره های منازل خود و پوشیدن لباس گرم در منزل، خاموش کردن لامپ‌های اضافی، استفاده از نور طبیعی در روز، استفاده درست و هوشمندانه از وسایل برقی پرمصرف، انرژی کمتری مصرف کرده و به تأمین برق و گاز پایدار کمک کنند.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول