اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بهره‌مندی از ظرفیت اوقاف در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: همکاری‌ با اداره کل اوقاف استان در راستای تامین زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن ملی مورد تاکید بوده و این امر با جدیت دنبال می شود.

بهره‌مندی از ظرفیت اوقاف در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: همکاری در زمینه زمین‌های اشتراکی وقفی جهت احداث مسکن از مسائل مورد تاکید است.

وی ادامه داد: برای تحقق سیاست تولید مستمر و انبوه مسکن همه دستگاه‌ها موظف به مشارکت در تأمین زیرساخت‌ها به ویژه اختصاص اراضی مازاد هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تقویت منابع و امکانات نهضت ملی مسکن به عنوان اصلی‌ترین طرح عمرانی دولت مردمی از جمله موضوع‌های مورد توجه است.

حمزه لو بیان کرد: در حال حاضر باید به دنبال سرعت‌بخشی به پروژه‌های خانه‌سازی بود و در این راستا تامین زمین سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را افزایش می‌دهد.

وی اضافه کرد: با همکاری و هم‌افزایی سازمان اوقاف و امور خیریه، زمین‌های مستعد ساخت مسکن شناسایی و اقدامات لازم برای تغییر کاربری اراضی صورت گیرد.

گفتنی است در ادامه این جلسه در زمینه روش‌های تعامل بیشتر در پیشبرد پروژه‌های نهضت ملی مسکن بحث و تبادل نظر شد.

در انتها مقرر گردید طبق صورت جلسه فی مابین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، از اراضی اوقاف در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بهره برداری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول