اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش 1.3 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در زنجان

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مصرف گاز استان زنجان به ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب رسید که نسبت به ۲۴ساعت گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب کاهش داشته است.

کاهش 1.3 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در زنجان

رحیم سلیمان‌نژاد، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مردم زنجان ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب گاز مصرف کردند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه آمار مصرف گاز نسبت به ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون و ۳۰۰  هزار متر مکعب کاهش داشته است، بیان کرد: مصرف گاز در زنجان از روزهای گذشته روند کاهشی داشته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم در صرفه‌جویی مصرف گاز بیان کرد: همچنین محدودیت صنایع باعث کاهش مصرف در زنجان شده است که جا دارد از همراهی صنایع در این زمینه تشکر شود.

سلیمان‌نژاد با اشاره به اینکه به منظور حفظ این شرایط در ادارت و صرفه‌جویی در مصرف گاز  دمای ۱۸ درجه در ادارات رعایت شود، اضافه کرد: حفظ دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در منازل بهترین شرایط برای کنترل دما است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به فعالیت و نظارت مستمر شرکت گاز بر مصرف ادارات و مجموعه‌ها بیان کرد: برخورد لازم با مشترکان پر مصرف انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول