اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حل مشکل چهل ساله ۱۲ روستای استان قزوین توسط بسیج سازندگی

مدیر فنی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان قزوین گفت: در بحث راه و معابر روستایی، با اعتباری کمتر از ۲ میلیارد تومان، پل با باکس بتنی احداث و مشکل ۴۰ ساله حمل‌ونقل ۱۲ روستا حل شد.

حل مشکل چهل ساله ۱۲ روستای استان قزوین توسط بسیج سازندگی

مرتضی فیضی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی استان در راستای محرومیت‌زدایی اظهار کرد: در کنار سایر جهادگران بسیج سازندگی، بسیج سازندگی استان قزوین نیز پروژه‌های خوبی در زمینه محرومیت‌زدایی و در عرصه‌هایی نظیر آب شرب روستایی، آب کشاورزی و مسکن ولی‌نعمتان و مددجویان کمیته را در دست اجرا دارد و برخی را تکمیل کرده است.

وی افزود: با ایجاد هماهنگی های لازم توانسته‌ایم در اجرای تمام پروژه‌های محرومیت‌زدایی، مردم و دولت را پای کار بیاوریم و با کمترین هزینه، بهترین پروژه‌ها را داشته باشیم و در حال حاضر در بحث احداث پل توانسته‌ایم رتبه برتر کشور را کسب کنیم.

مدیر فنی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: در بحث راه و معابر روستایی توانستیم با کمتر از ۲ میلیارد تومان، پل با باکس بتنی احداث و مشکل ۴۰ ساله حمل‌ونقل ۱۲ روستا را مرتفع کنیم.

فیضی تاکید کرد: در بحث آبرسانی، با بودجه حداقلی ۲۵۰ میلیون تومان توانستیم شبکه آبرسانی داخلی یک روستای محروم را راه‌اندازی کنیم، همچنین در زمینه امنیت غذایی با احداث مخازن ذخیره آب کشاورزی، در مسیر افزایش امنیت غذایی در استان گام برداشتیم.

 وی با اشاره به تلاش‌های بسیج سازندگی قزوین برای افزایش امنیت غذایی یک روستا، اظهار کرد: پس از اقدامات صورت گرفته شاهد بودیم که در این روستا، مهاجرت معکوس از شهر اتفاق افتاد و باعث خیر و برکت و افزایش امید در بین اهالی آن روستاییان شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول