اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

همت مردم کرمان برای آسمان‌خواب‌های شهر/ بی‌پناهان را به ۱۳۷ اطلاع دهید

همزمان با سردشدن شدید هوا، مردم نگران بی‌پناهان و کارتن‌خواب‌های شهر شده و دغدغه‌مندان جامعه به همراه متولیان شهرداری پناهگاهی برای آنها در نظر گرفته و از همگان خواسته‌اند اگر بی‌پناهی دیدند با ۱۳۷ تماس بگیرند.

همت مردم کرمان برای آسمان‌خواب‌های شهر/ بی‌پناهان را به ۱۳۷ اطلاع  دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همزمان با سرد شدن هوا و کاهش محسوس دما، مردم نگران بی‌پناهان و کارتن خواب‌های شهر شده و دغدغه‌مندان جامعه به همراه متولیان شهرداری پناهگاهی برای آنها در نظر گرفته و از همگان خواسته‌اند اگر بی‌پناهی دیدند با ۱۳۷ تماس بگیرند.

عبدالرضا شیخ‌شعاعی معاون فرهنگی شهرداری کرمان از جمع‌آوری بی‌پناهان سخن به میان آورد و با تاکید بر اینکه آماده‌سازی گرم‌خانه جنگل قائم طی چند روز آینده به اتمام می‌رسد، اظهار داشت: تا زمانی که این مکان آماده می‌شود، شهرداری چند دستگاه اتوبوس اختصاص داده تا بی‌پناهان شهر این روزها جای امن و غذای گرمی داشته باشند.

وی ادامه داد: از مردم درخواست داریم اگر کارتن‌خواب یا بی‌پناهی در خیابان دیدند با ۱۳۷ تماس بگیرند و اطلاع‌رسانی کنند.

شیخ‌شعاعی عنوان کرد: پنج منطقه حاشیه شهر کرمان نیز برای این موضوع تدارک دیده شده است که محلات شرف‌آباد، الله‌آباد، شهید همت، بنی‌هاشم و سرآسیاب از آن جمله هستند.

معاون فرهنگی شهرداری کرمان با بیان اینکه گرم‌خانه‌ها متولیان پر تعدادی دارند و زیر نظر ۱۲ ارگان هستند، ابراز داشت: این مکان‌ها اما به همت مردم آماده شده و در اختیار بی‌پناهان قرار گرفته است.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول