اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نتایج دور برگشت لیک دسته اول فوتبال باشگاههای هرمزگان

دریانوردان بندرکنگ، عالمین دمیلو، هفده شهریور قشم ، آراد مهر رودان، زاهد منتخب چاهو و اتحاد معدونیه حاجی آباد پیروز شدند

نتایج دور برگشت لیک دسته اول فوتبال باشگاههای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته اول دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان با انجام  به پایان رسید.

 در هفته ششم و آغاز دور برگشت تیم های دریانوردان بندرکنگ،  عالمین دمیلو، هفده شهریور قشم ، آراد مهر رودان، زاهد منتخب چاهو و اتحاد معدونیه حاجی آباد موفق شدند به برتری برسند.

در بازی های گروه غرب ، نیلی پوشان گزیر سه بر یک بازی را به دریانوردان بندرکنگ واگذار کرد.

محمد میرشکاری برای نیلی پوشان و فارس قاسمی دو گل و ولید دهقانی یک گل برای دریانوردان بندرکنگ زدند. عالمین دمیلو سه بر دو برخ کوشه قشم را از پیش رو برداشت. روح الله فرهادی دو گل و علی لطفی یک گل برای عالمین دمیلو زدند. هر دو گل تیم برخ کوشه قشم را نجیب ناصری از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

خویشاوند گوربند در خانه دو بر یک بازی را به هفده شهریور قشم واگذار کردند. محمدرسول سالاری تک گل تیم خویشاوند گوربند را زد و دو گل هفده شهریور قشم را خالد تکی زاده درون دروازه خویشاوند میناب جای داد.

در بازی های گروه شرق، آراد مهررودان با دو گل میناب جوان را شکست داد.  گل های آراد مهر رودان را شهرام تشکری و هاشم سالاری زدند. زاهد منتخب چاهو با تک گل مهدی سالاری مقابل مقاومت بازیاری به برتری دست یافت. اتحاد معدونیه حاجی آباد با هتریک امیر مجنونی سه بر دو ملوان بندرعباس را برد. دو گل ملوان بندرعباس را علی پورارژنگی و سینا سهرابی به ثمر رساندند.
لازم به توضیح است که در پایان نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه اول زاهد منتخب چاهو و مقاومت بازیاری با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل اول و دوم شدند.

ملوان بندرعباس و آراد مهر رودان با ۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های سوم و چهارم ایستادند. اتحاد معدونیه حاجی آباد و میناب جوان با سه امتیاز و به دلیل تفاضل پنجم و ششم شدند.

در گروه دوم هفده شهریور قشم با ۱۱ امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی ایستاد. نیلی پوشان گزیر و عالمین دمیلو با ۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل عناوین دوم و سوم را کسب کردند. برخ کوشه قشم با ۵ امتیاز در مکان چهارم ایستاد. دریانوردان بندرکنگ و خویشاوند گوربند میناب با چهار امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان  پنجم و ششم قرار گرفتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول