اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مجموعه دولت در لرستان با تلاش شبانه‌روزی بدنبال رفع مشکلات مردم است

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: این نکته را باید مد نظر قرار داد که عقب ماندگی و محرومیت‌های استان که در طول سالیان متمادی تلنبار شده است را یک شبه نمی‌توان جبران کرد.

مجموعه دولت در لرستان با تلاش شبانه‌روزی بدنبال رفع مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی اصغر صفری‌راد عصر امروز در دیدار جمعی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان، با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم، تلاش برای استفاده از ظرفیت نیروهای جوان انقلابی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه جریان انقلاب حد و مرز ندارد از این رو نگاه قومی و قبیله‌ای نیز نمی‌تواند راهگشا باشد، خاطرنشان کرد: در تفکر انقلابی، اگر بخواهیم نگاه جزیره‌ای داشته باشیم، دور از انصاف است و این نگاه نمی‌تواند راهگشا باشد. 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و عضو مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لرستان با اشاره به تلاش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برای انسجام جریان انقلاب در استان، گفت: جلسات هم‌اندیشی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان باید تداوم داشته باشد و در قالب جلسات تخصصی پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت ارشد استان در حوزه اقتصادی در بسیاری از شاخص‌ها، رتبه‌های قابل قبولی کسب کرده است، بر لزوم اطلاع‌رسانی و انعکاس رسانه‌ای فعالیت‌ها در استان تاکید کرد و یادآور شد: این نکته را باید مد نظر قرار داد که عقب ماندگی و محرومیت‌های استان را یک شبه نمی‌توان جبران کرد چراکه این مشکلات در طول سالیان سال تلنبار شده است اما در عین حال مجموعه مدیریتی استان با پیگیری و هدایت استاندار با تلاش شبانه‌روزی بدنبال حل مشکلات مردم است. 

صفری‌راد وجود معاون جوان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان را یک فرصت دانست و گفت: تمام تلاش مجموعه ارشد استان این است انتصابات از بین نیروهای انقلابی باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول