اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خدمات بیمه سلامت خراسان‌شمالی در یک واحد کشیک ارائه می‌شود

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: باتوجه‌به برودت هوا و دورکاری دستگاه‌های اجرایی در استان، همچنان ارائه خدمات از طریق یک واحد کشیک انجام می‌شود.

خدمات بیمه سلامت خراسان‌شمالی در یک واحد کشیک ارائه می‌شود

محسن رعنایی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در راستای دورکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به علت افت شدید دما و نظر به مصوبه کارگروه هماهنگی و تأمین سوخت زمستانی استان و دستور استاندار، در اداره‌کل بیمه سلامت، خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان از طریق یک واحد کشیک و همچنین دورکاری تداوم دارد.

وی گفت: بیمه‌شدگان در مدت تعطیلی اداره‌کل برای دریافت خدمات بیمه‌گری شامل صدور و تمدید بیمه‌نامه می‌توانند به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت مراجعه و خدمت‌رسانی بیمه‌ای از طریق این دفاتر برقرار است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌شمالی افزود: بیمه‌شدگان بیمه سلامت برای دریافت تأییدیه دارو و سایر خدمات دارویی و بیمارستانی نیز نگران نباشند؛ زیرا کارشناسان بیمه سلامت در بجنورد و شهرستان‌های استان به‌صورت غیرحضوری با داروخانه‌های طرف قرارداد و مؤسسات درمانی در ارتباط هستند و خدمت‌رسانی به مردم تداوم دارد.

این مقام مسئول همچنین از فعالیت شبانه‌روزی سامانه تلفن گویای ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سؤالات احتمالی، نظریات و شکایات  خبر داد و بیان داشت: این سامانه تلفن گویا نیز در تمامی ایام به‌صورت ۲۴ ساعته، آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های عزیز و ارائه‌دهندگان خدمات است.

وی گفت: ۷۰ درصد جمعیت خراسان شمالی تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول