اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فعالیت ادارات استان سمنان فردا با تأخیر/ مدارس غیرحضوری شد

ادارات استان سمنان روز دوشنبه، ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند و فعالیت مدارس این استان نیز غیرحضوری شد.

فعالیت ادارات استان سمنان فردا با تأخیر/ مدارس غیرحضوری شد

محمد حمیدی، جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی، همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان روز دوشنبه، ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

وی افزود: فعالیت مراکز آموزشی (جز مدارس دارای تأسیسات سوخت مایع) به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد انجام می‌شود.

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اضافه کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی است و در تاریخ و ساعت اعلام‌شده برگزار خواهد شد.

حمیدی گفت: فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه‌های استان سمنان همچون سایر سازمان‌ها و ادارات دولتی از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان‌ ترم نیز بر عهده روسای دانشگاه‌های استان است.

وی از آحاد مختلف مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی به‌ویژه کاهش دمای تجهیزات گرم‌کننده مورداستفاده، امکان بهره‌مندی تمامی هم‌میهنان ارجمند را از نعمت گاز فراهم سازند.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول